Sunday, September 15, 2013

Urbex

Beste fotovrienden,

Spreken deze foto's je aan en durf je wel enig risico te nemen? Ga dan met met mij mee op urban exploring en fotografeer verlaten gebouwen.




Je snapt dat het niet gemakkelijk is om een goede locatie te vinden - de meeste andere urbex-ers houden goede locaties geheim. En het is niet altijd, zeg maar nooit, zomaar toegestaan om in verlaten gebouwen te gaan. Garantie op succes is daarom NIET gegarandeerd. Verder is het natuurlijk geheel voor eigen risico. Dit maakt het natuurlijk gelijk ook spannend.

Toch wil ik het proberen want het lijkt me fantastisch om zulke prachtige foto's te kunnen maken. Ik wil daarom met maximaal drie personen (nog twee dus) een poging wagen.
Je begrijpt dat je daarvoor niet in Nederland moet zijn, maar over de grens. Hier wordt alles meteen gesloopt.

  • Datum: Ergens in november
  • Aantal personen: 3, inclusief mijzelf.
  • Locatie: GEHEIM, maar reistijd vanaf Eindhoven max 1 uur. (overnachten bij mij in Oirschot valt onder de mogelijkheden)
  • Aanmelden: door middel van email naar ondergetekende. 
Houdt er rekening mee dat na aanmelding vooraf overleg nodig is om de expeditie goed voor te bereiden.


Groet,
Marc

No comments:

Post a Comment